jueves, octubre 16

Accés directe

Qui anava a dir fa un parell d'anyets que acabaríem tots enganxats a aquest programa? En el meu cas, és abusiu! Mireu sino quins són els meus botons d'accés directe quan obro l'explorador:



Fotolog, Facebook, Hotmail, són pàgines que obro a diari per poder estar en contacte amb els meus amics i familiars i, encara que estiguin a l'altra punta del món, puc parlar amb ells i veure'ls amb un sol click. I és una passada!!

Les xarxes socials han obtingut una força i una importància increible en qüestió de mesos, i això no s'acaba aquí, perquè cada dia ens trobem amb més i més aplicacions d'aquests programes... Fins a on arribaran? Mai pots imaginar com serà el futur de les tecnologies, i sempre penses que el que tens ja és el màxim al que es pot arribar, però sempre acabem sorprenent-nos gratament de les novetats...Són com Balay, por un mundo más comodo! jejeje

Finalment, m'agradaria fer un apunt sobre Facebook. És curiós com a Madrid, per exemple, està molt més de moda el "Tuenti", que opino és una còpia barata de Facebook, igual però més cutre. De que serveixen tantes pàgines del mateix estil? Sense comptar amb Hi5, per exemple, i molts més? Posem-nos d'acord senyors i amics, que al final haurem de crear-nos un compte a cada xarxa!! Arggg!!!!

Pd. Reconec que a la web de la uni no entro tant sovint, i a la d'aquest blog, quan em sentu inspirada :P

No hay comentarios: