jueves, octubre 30

por de GOOGLE...

Avui, després de parlar a classe sobre el SEO i el SEM, he volgut conèixer què pot saber la gent de mi clickant el meu nom d'usuari habitual al famós buscador Google.
Primerament, he al·lucinat amb el número de resultats: 1400!! Però no m'espanto, perquè segurament moltíssims d'ells no tindran res a veure amb el meu jo interactiu.

Així doncs, em trobu amb la pàgina del meu Fotolog com a primer resultat. Era un fet que m'esperava, a més, si algú em coneix amb aquest nom d'usuari, segurament són els que saben de l'existència del meu Fotolog. Així doncs, fins ara, tot bé.

El següent resultat és també de Fotolog, però amb el tercer ja he començat a espantar-me una mica més: és de la web www.foroaforo.com, i apareixo com a "Pardillo Member". Perdó???? Bé, decideixo anar a la web en qüestió per esborrar-me, però problema! No me'n recordo de la contrasenya. L'he reclamada al mail, ara estic a l'espera d'una resposta per aconseguir esborrar el meu comentari (recordem, de fa segles) i el meu usuari.

Posteriorment,arribem a un link de Foro a Foro, de nou, amb un enllaç del Youtube d'un vídeo que vaig penjar i que és el més vist dels que tinc. Sí, em vaig registrar a Foro a Foro per per publi del meu vídeo, però aixó d'aparèixer un altre cop com a "Pardillo Member" no em fa molta gràcia. A més, ara poden associar aquest membre amb la meva cara, perque jo apareixo en aquest vídeo...Argggggggg!!!!

El següent resultat és de la web Patatabrava.com, una web en plan xarxa social d'universitaris de Catalunya (tot i que ara crec que s'han expandit), on es poden penjar apunts, votar al noi més guapo de la teva classe, escriure comentaris divertits de professors, etc. Fins aquí tot correcte, però el que no he dit encara és que al resultat de Google apareixo com:

Espacio personal de martacory, Publicitat i Relacions Públiques, Universitat Pompeu Fabra

Ara, a part de conèixer la meva cara (via Fotolog, via vídeo youtube) i de saber que soc un "Pardillo Member", també saben què estudio i on.

Més endavant, Fotolog, més Fotolog i encara més Fotolog. Després, un link d'usuari de Youtube (però enfí, aquesta fase ja l'hem passat!)...

Tirem una mica cap abaix i ens trobem amb pàgines que no tenen res a veure amb mi, però més tard apareix un link a una pàgina meva creada a Galeon (per un treball de la uni) i un link a un blog amb vídeo (també creat per a una assignatura de classe).

Pels que no em coneixen, ja els hi queda poc per fer-ho, no? L'edat potser, on visc? Doncs ara tindreu resposta a aquesta darrera pregunta, amb els següents resultats de Google: un link de Patatabrava, de nou, on s'explica que he creat un grup, i és una discoteca d'aprop de casa a la que vaig molt... Però un segon! Concretarem una mica més! Si seguim mirant més abaix, veure'm un darrer resultat de la odiosa web Foro a Foro, on apareix el comentari que vaig escriure per fer publi del meu vídeo: dic el meu nom i la ciutad d'on soc!!!!!!!! Si us plau, que m'arribi ja la contrasenya d'aquesta web!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara tinc por, que hauria de fer, doncs, canviar el meu nom d'usuari a cada web? Per a mi és impossible recordar dues contrasenyes diferents, imagineu-vos noms d'usuari.... :(

Pd. Ah! I una curiositat més. Si ara voleu probar de fer-ho amb el vostre nom real, segurament apareixeria el link a Facebook en primer lloc! Amb foto inclosa! :S

No hay comentarios: