miércoles, octubre 22

Publicitat vs publicitat

Una campanya online per al client Doritos ens dona una tècnica per desfer-nos dels pesadíssims banners i diversa publicitat que ens apareix a les pàgines web que visitem diàriament.
Abans de comentar, us posu el vídeo per que veieu de què va la cosa...



En un principi, sembla bona idea, oi? Poder posar les teves fotos (o el que vulguis :P) en comptes dels avorrits banners que no fan més que molestar... Però jo, i suposo que com tots (perque els que llegiu aquest blog sou exclusivament publicitaris pompeuencs), que soc una friki del tema, penso... com pot ser que una agència de publicitat atenti tan directament contra la mateixa publicitat? L'agència creadora d'aquesta campanya deu tenir més clients en el seu portafoli, a part de Doritos, no? I com pot sentar aquesta notícia a aquells que han encarregat banners a l'agència?

No ho trobeu una mica juego sucio ?

1 comentario:

Jordi Luna dijo...

la veritat que em sembla llençar pedres contra el teu taulat (si es pot dir aixi en catala). jeje ens seguim la pista