jueves, octubre 30

Al nadal no hi ha crisi!

L'altre dia la meva companya Laura Tutusaus (al seu blog podeu veure una entrada sobre aquest tema: http://wysiwyg.blogspot.es/ ) em comentava una nova campanya de Shackleton i vaig pensar: bé! Ho parlaré al meu blog, total, m'encanta aquesta agència i ja portu més d'un comentari sobre les seves idees jejeje

En aquest cas, es parla de l'equip de SCHK Events, els quals han volgut fer un "giño de ojo" a totes aquelles empreses que, com nosaltres, estan patint la crisi actual. SHCK Events creu que al Nadal no hi ha crisi que valgui, que els supars nadalencs no es poden deixar de fer, estiguem com estiguem de diners!

Així és com parlen d'aquesta campanya viral a El Publicista:

¡Todo se va a la mierda!

Shackleton idea una campaña viral promocionando su división de eventos donde aprovecha la atmósfera de negatividad y pesimismo que invade a las empresas por la crisis. En clave de humor, la agencia propone 'una visión más positiva' de la situación y anima a las empresas a celebrar la tradicional cena de Navidad a pesar del escenario económico a través de un grupo musical ficticio llamado 'The Leman Brothers' y una canción titulada 'Todo se va a la mierda'.


Aquest és el vídeoclip de la divertida cançó:



I aquesta és la seva web:
http://www.belen-for-rent.com/

Amb això, el que preténen a l'agència és girar la truita del negativisme que hi ha als departaments de marketing responsables dels esdeveniments corporatius, reacis, segurament, a qualsevol acte en les circumstàncies en les que ens trobem. Hem de recordar que SHCK Events és l'encarregada d'oferir la millor organització del sopar nadalenc d'empreses, of course!

'The Leman Brothers', grup amb un aire als coneguts OBK, ens canta...

"Todo se va a la mierda, que más me da mientras pueda celebrar la fiesta de Navidad
La crisis ha llegado, los bancos hacen agua. Me están lloviendo hostias y no tengo paraguas
Todo se va a la mierda, que más me da mientras pueda celebrar la fiesta de Navidad.
Se hunde la Bolsa, me suben la hipoteca, que malita está la cosa. Sólo me queda la discoteca..."


Finalment, a part de la web i el vídeo, Shackleton Events completa la seva feina ajudant-se de l'equip de Marketing Directe per fer un enviament a més de 100 empreses amb el missatge "La crisis nos llega a todos", acompanyat d'un pessebre buit amb la web de la campanya.

A quin no se li escapi un somriure veient aquesta campanya, és que està afectat per la crisi però d'una manera espectacular! jejeje Bé, ja sabeu, passi el que passi, no ens quedarem sense el nostre típic sopar de Nadal! No hem de deixar que la crisi ens el robi!

;)

No hay comentarios: