Es tractava d'una publicitat referent a la seva gama de productes Evax & Go i, ja avançant una mica amb el tema, diré que vaig acabar clickant sobre la web jejeje

El text que acompanyava la imatge, que consistia en un cercle (amb el text al mig) d'objectes que poden anar a dins d'un bolso de noia (entre ells inclòs, està clar, el producte de la marca, les compreses Evax & Go), era el següent:
"¡Hola MARTA! (aquí veiem una altra forma de personalitzar el text)
Gracias al Estudio Evax que acabamos de hacer, tenemos un montón de cosas que contarte sobre lo que llevan en el bolso las españolas.
¿Sabías que las catalanas (targetització del missatge, de l'enquesta en aquest cas) son las mujeres españolas con menos bolsos, y las más prácticas a la hora de escoger uno?
Si quieres más detalles, ven a evax.es (potenciació de visites al web) y de paso ayuda a Paula Echevarría a diseñar el bolso ideal (es presenta també una activitat per a les usuàries al portal en qüestió com un doble al·licient).
¿Qué, te vienes?
Tu construyes evax.es (d'aquesta forma es fa sentir part del projecte a la consumidora)"

- Diseña con Paula Echevarría (la part "activitat")
- Descubre Evax & Go (la part més de marca, informació, imatge...)
- El Estudio Evax (la informació de l'email)
- Envíalo a tus amigas (per fer-ho arribar a més persones)
- Danos tu opinión (una altra forma de donar importància al target i fer-lo sentir part de la marca)
Comentaré l'apartat de l'Estudi una miqueta per que veieu la informació que vaig trobar i compartir-la amb vosaltres. Qui sap, potser els nois apreneu una mica de nosaltres!
A l'Estudi es van fer diverses preguntes, una de les quals era "¿Qué cosas no pueden faltar en tu bolso?" i els resultats que es van trobar són els següents:
Les espanyoles en general...
92%: les claus
87,3%: el moneder
75,7%: el mòbil
60,3%: mocadors
58,7%: un llapis / un boli
36,5%: cacao pels llavis
23,3%: ulleres de sol
19,3%: tabac
17,7%: quadern de notes
16,7%: compreses (aquí tenim el producte!!)
Les catalanes en concret ténen un punt a diferenciar: 2 de cada 3 no van enlloc sense un bolígraf...Potser és que estem més interessades per l'escriptura!
En quant a l'apartat DISEÑA CON PAULA ECHEVARRÍA, ja podeu anar a visitar el resultat de l'activitat en la que van participar totes les usuàries: crear el bolso ideal. Us adjunto una foto del mateix:

Finalment, en quant a aquest email que vaig rebre de Evax & Go, he de destacar que també apareixia l'avís de "Publicidad", un ajut per a les que tinguessin problemes de visualització i dades sobre l'Avís Legal i la Informació General de Evax.
Des de fa uns anys que Evax es caracteritza per ser una marca molt dinàmica, jove i moderna, i el continu moviment de continguts a la seva web ajuda molt a crear i comunicar aquesta imatge en les seves consumidores. Si voleu, podeu donar-hi un tomb:
http://www.evax.es/tvh/
1 comentario:
s acabo d'entrar a la pàgina d'evax i realment està molt ben feta, fan que tinguis ganes d tnir la regla (bueno vale, taaaant no xD)
Publicar un comentario