lunes, noviembre 24

Email Marketing de Evax & Go

Fa uns quants mesos, vaig rebre a l'email un correu amb destinatari conegut: Evax.
Es tractava d'una publicitat referent a la seva gama de productes Evax & Go i, ja avançant una mica amb el tema, diré que vaig acabar clickant sobre la web jejeje


L'email començava amb un assumpte interessant per al públic objectiu: "¿Qué llevan las catalanas en el bolso?" Bé, ja d'entrada veiem que el missatge és personal, ja que es dirigeix a una noia d'una comunitat autònoma en concret.

El text que acompanyava la imatge, que consistia en un cercle (amb el text al mig) d'objectes que poden anar a dins d'un bolso de noia (entre ells inclòs, està clar, el producte de la marca, les compreses Evax & Go), era el següent:

"¡Hola MARTA! (aquí veiem una altra forma de personalitzar el text)

Gracias al Estudio Evax que acabamos de hacer, tenemos un montón de cosas que contarte sobre lo que llevan en el bolso las españolas.

¿Sabías que las catalanas (targetització del missatge, de l'enquesta en aquest cas) son las mujeres españolas con menos bolsos, y las más prácticas a la hora de escoger uno?

Si quieres más detalles, ven a evax.es (potenciació de visites al web) y de paso ayuda a Paula Echevarría a diseñar el bolso ideal (es presenta també una activitat per a les usuàries al portal en qüestió com un doble al·licient).

¿Qué, te vienes?

Tu construyes evax.es (d'aquesta forma es fa sentir part del projecte a la consumidora)"


Després de llegir tot el contingut de l'email, vaig decidir, com he dit abans, fer click sobre la web en qüestió per curiosejar una mica més sobre el tema. A la pàgina principal apareixia una sil·lueta de bolso feta amb els elements que les dones podem portar-hi al nostre: un pintallabis, una càmera de fotos, un ipod, unes ulleres de sol, un boli, el mòbil, uns guants, un paraigues, etc, a més de la incorporació del producte a publicitar. Quan passaves el cursor sobre els objectes, tenien una petita animació que els permetia moure's una mica, però el punt més interessant era el menú, amb les següents opcions:

- Diseña con Paula Echevarría (la part "activitat")
- Descubre Evax & Go (la part més de marca, informació, imatge...)
- El Estudio Evax (la informació de l'email)
- Envíalo a tus amigas (per fer-ho arribar a més persones)
- Danos tu opinión (una altra forma de donar importància al target i fer-lo sentir part de la marca)

Comentaré l'apartat de l'Estudi una miqueta per que veieu la informació que vaig trobar i compartir-la amb vosaltres. Qui sap, potser els nois apreneu una mica de nosaltres!

A l'Estudi es van fer diverses preguntes, una de les quals era "¿Qué cosas no pueden faltar en tu bolso?" i els resultats que es van trobar són els següents:

Les espanyoles en general...
92%: les claus
87,3%: el moneder
75,7%: el mòbil
60,3%: mocadors
58,7%: un llapis / un boli
36,5%: cacao pels llavis
23,3%: ulleres de sol
19,3%: tabac
17,7%: quadern de notes
16,7%: compreses (aquí tenim el producte!!)

Les catalanes en concret ténen un punt a diferenciar: 2 de cada 3 no van enlloc sense un bolígraf...Potser és que estem més interessades per l'escriptura!

En quant a l'apartat DISEÑA CON PAULA ECHEVARRÍA, ja podeu anar a visitar el resultat de l'activitat en la que van participar totes les usuàries: crear el bolso ideal. Us adjunto una foto del mateix:



Finalment, en quant a aquest email que vaig rebre de Evax & Go, he de destacar que també apareixia l'avís de "Publicidad", un ajut per a les que tinguessin problemes de visualització i dades sobre l'Avís Legal i la Informació General de Evax.


Des de fa uns anys que Evax es caracteritza per ser una marca molt dinàmica, jove i moderna, i el continu moviment de continguts a la seva web ajuda molt a crear i comunicar aquesta imatge en les seves consumidores. Si voleu, podeu donar-hi un tomb:

http://www.evax.es/tvh/

1 comentario:

Laia dijo...

s acabo d'entrar a la pàgina d'evax i realment està molt ben feta, fan que tinguis ganes d tnir la regla (bueno vale, taaaant no xD)