domingo, noviembre 16

J&B The party project

"Transformació, música, art i TÚ. The Party Project és la nova ruta de festes de J&B per aquest estiu. Una manera diferent de viure la nit en la que la creativitat i l'art serviran de fil conductor."

Qui no ha sentit parlar d'aquesta campanya? J&B, com a marca de producte alcohòlic, té prohibida la publicitat a tele, però, en canvi, ha sabut aprofitar del poderòs mitjà Internet, entre d'altres, per dur a terme una campanya molt propera al seu públic, un públic jove i amb ganes de festa i vida nocturna.

Es tracta d'una campanya de 360º que la firma de whisky ha tret aquest estiu per fidelitzar els seus consumidors. Creativitat, música i cocteleria han estat els ingredients fonamentals de The Party Project, el macro esdeveniment que ha estat present a algunes de les ciutats més importants del pais: Sevilla (3 de juliol), Madrid (11 de juliol), Valencia (19 de juliol), Barcelona (24 de juliol) i a la qual vaig assistir, A Coruña (31 de juliol) i Màlaga (7 d'agost).

La campanya publicitària s'ha fet servir de diversos mitjans, com exterior, revistes a premsa i Internet, i l'agència encarregada del projecte ha estat KesselsKramer, de procedència holandesa.

Més de 12000 persones van participar en aquest espectacle que, amb una duració de 5 hores, va presentar una combinació d'art creat en directe per joves promeses del mon del disseny i amb la col·laboració de populars artistes urbans. També van deleitar amb transformació i música de la ma d'alguns dels DJ's més transgressors del moment, amb actuacions en viu i cocteleria, entre d'altres coses.

La campanya, com he dit anteriorment, ha necessitat de l'ajuda del gran mitjà online, Internet, per crear una web del Project i intentar crear l'obra digital més gran del mon. En aquesta web, a més, els internautes podien aconseguir entrades per a les festes i convertir-se, d'aquesta manera, en part de l'esdeveniment.

Aquesta és la web:

http://www.jbonline.es/thepartyproject/

Per a la presentació de The Party Project, J&B va organitzar una festa a la capital en la que els convidats van assistir al procés creatiu de 200 alumnes de comunicació, moda i disseny, que havien estat treballant durant diverses hores, simultàniament a Madrid i Barcelona. Els seus treballs van ser posteriorment valorats per un jurat per entrar a formar part del contingut artístic de The Party Project.




La coneguda marca de beguda alcohòlica ja ens ha sorprés en més d'una ocasió amb campanyes d'aquest estil. Al 2006, per exemple, van presentar Nightology Boat (una festa a un vaixell) i l'any passat, al 2007, van crear el Nightology-Electric Hotel (festa a un hotel).

La idea va surgir, fa uns anys, arrel d'una sèrie d'experiències que ofereix la marca per donar vida al benefici de Nightology (reinventar la nit), que són nits descrites com nits de possibilitats inesperades.

Finalment, com a curiositat, només diré que, com a públic objectiu de la marca i assistent a una de les seves festes, estic molt contenta amb aquest concepte creatiu. La nit a The Party Project va estar molt bé, vaig necessitar un mínim d'una hora per veure i provar totes les activitats que estaven preparades (activitats relacionades amb l'art, la pintura, la música, la llum i sobretot la tecnologia i la interactivitat). Sense dubte, va ser una nit diferent. I el millor és que regalaven aigues per als conductors, perque ja sabem...Si condueixes, no beguis. I a mi em tocava fer-ho! (però us diré un secret, jo soc més de Ballantines...jejeje)

No hay comentarios: