domingo, noviembre 23

Youtube llença les emissions en directe

Youtube, el portal per compartir vídeos més popular del món, anunciava fa menys d'un mes un acord amb Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) per a l'exhibició de pel·lícules i sèries completes, de forma gratuïta però amb anuncis publicitaris. Però va ser ahir, dia 22 de novembre, quan la marca va presentar, a San Francisco, Youtube Live, un canal amb emissions en directe. A la festa van assistir el rapero Will.i.Am i el cantant Katy Perry, a més d'altres artistes que han sorgit del propi portal, com Esmee Denters, un jove de 20 anys que va publicar vídeos seus cantant i es va fer un nom a Internet.

Aquest va ser el vídeo de presentació de la festa del 22 de novembre:



D'altres empreses com AOL, MySpace i Yahoo! ja havien organitzat abans les seves pròpies emissores en directe a través d'Internet en els darrers anys. Aquestes iniciatives aconsegueixen major èxit quan es tracta de la retransmissió de concerts de grans artistes en viu.















"El valor de YouTube es que hemos creado esta plataforma que ha sido dirigida por la comunidad, así que es una reacción a eso", va afirmar el portaveu de Youtube, Chris Di Cesare. "Tener eventos de comunidades que la comunidad valora beneficio a todos los involucrados", va afegir.

Un nou canal per aprofitar, senyors publicitaris!

A través de la introducció dels vídeos patrocinats al portal, es permetrà a usuaris de tot tipus arribar a una àmplia gama de consumidors segons les seves recerques.

El nou programa permet a l'anunciant decidir quin vídeo vol patrocinar, seleccionar les paraules clau i els termes de recerca. A més, l'anunciant podrà pujar per determinats termes en un sistema automatitzat de subasta.

Quan els usuaris busquin un vídeo a Youtube, el portal els mostrarà els resultats de la recerca juntament amb un llistat dels vídeos patrocinats relacionats. Aquest és un sistema semblant al de Google, que ofereix enllaços patrocinats a la part superior i dreta de la pantalla quan un internauta busca un terme.

Davant d'aquest llançament, els analistes senyalen que Youtube trigarà com a mínim 2 anys en començar a aconseguir una contribució significativa en els ingressos de Google, encara quan el lloc de vídeos estiri les seves nombroses iniciatives publicitàries.

Si voleu visitar el canal Youtube Live, feu click sobre l'enllaç ;)

No hay comentarios: